26. 3. 2016.

February / March favorite

   Pozdrav svima! 





Prvo bih preporučila knjigu ''Volim Holivud'' ko je pročitao zna o čemu mislim, ko nije bilo bi jako lepo da pročita :)
Beauty blender je fenomenalna stvar! Ja sam moj kupila u DM-u i odličan je. Svaki puder izgleda mnogo bolje kada se utapka sa njim.
Essence I love style eyeliner u crnoj boji, malo je deblja četkica, koristim ga kada nemam senku i želim da mi ajlajner bude deblji, dugo stoji i ne razmazuje se.
Versace bright crystar tester, fenomenalan, znam koji ću sledeći parfem da kupim.



Aura 01 trepavice koje nosim svaki drugi dan, izgledaju prirodno, ceo dan mi stoje i ne odlepljuju se, mazala ih maskarom i prala sapunom i vodom 100,000 puta i nisu promenile oblik! Za svaku preporuku!
Ebelin četkica za puder mi je bila odlična, ali sam iskreno prestala da je koristim čim sam kupila beauty blender.
Četkica za rumenilo koju sam kupila na pijaci na Vidikovcu, skinulo se sve sa nje ali nije ni pisala nikakva marka, fenomenalna je, ja je koristim za rumenilo i mnogo bolje nanosi od mojih prethodnih četkica.
Kutija je ručni rad i ukoliko vas zanima pustite mi mail kako bih vam dala broj telefona firme. Mejl je kristina.vujnovic94@gmail.com



Puderi su poklon, svako ko je kupio neki Rimmel proizvod preko 999 dinara dobio je puder. Da, ja sam išla 3 puta i dobila 3.. Prvi 201 mi je taman pa ga malo dodajem kada stavljam 200. A Rimmel stay matte je odličan! Znate da se reklamirao neko vreme na TV-u i svi ga hvale. Sve pohvale i od mene!



Rimmel ajlajner koristima kada hoću tanko i precizno da izvučem liniju, za to je najbolji.



Crveno Labello obožavam, ovo mi je treće i pri kraju je.
Crveni Golden rose, moj omiljeni.
Million Lady, ko ne zna za taj parfem? Ukoliko ste od onih koji ne znaju, preporučujem da što pre odete u parfimeriju.



H&M eyeshadows, šljokice sam koristila za izlaske i svečane prilike. Drugu paletu sam koristila za svaki dan.



Ovo je zapravo čokolada. Dobila sam je i moram reći da nikad bolju čokoladu nisam jela! Moram da ubacim u omiljeno :D



Knjiga koja je promenila moj svet, topla preporuka!
Mac lipstic, fenomenalan i skoro pa sam potrošila, koristim ga oko 5 nedelja.



Aura, moja omiljena četkica, sa njom crtam ajlajner u gelu.
Essence zeleni ajlajner gel, jako dugo stoji i ne razmazuje se.
   Nadam se da vam se post dopada i da koristite ove vedre i sunčane dane, ja sam uvek ispred kompjutera ili knjige, ali odmah posle ovog posta iskoristiću pola sata da prošetam po kraju. Preporučujem i vama! Do sledećeg posta ♥

5 коментара:

  1. Zaista divni proizvodi! Obe knjige bih želela da pročitam.☺ Takođe bih želela da isprobam trepavice, nikada ih nisam stavljala.

    ОдговориИзбриши
  2. I love rimmel mascaras :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ОдговориИзбриши
  3. I love rimmel mascaras :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ОдговориИзбриши
  4. I want a palette like that!
    Happy weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...