6. 9. 2017.

Wishlist ♥ Bang Good

   Za 9 dana mi je rodjendan i malo sam šnjuvala po internetu. Pronašla sam divne stvari na sajtu BANG GOOD i rešila sam da podelim svoju listu želja sa vama.


Dopada mi se ova crna haljina. Tako je jednostavna i ovaj model meni lepo stoji. Takodje ima jako lep detalj oko struka KLIK OVDE. Može se pronaći u još jednoj boji.







   Takodje imam dva važna obaveštenja koja ću podeliti sa vama.
Prvo je da povodom njihove 11te godišnjice imaju veeliki popust 72 h!





   Ova torba mi je vrlo interesantna, jednostavna je, što ja volim, ali boja je izuzetno lepa, takodje ima detalj oko rukohvata sa svetićima. Mislim da je odlična za nas žene koje previše stvari nosimo u torbi. Ima u više boja KLIK OVDE



Drugo važno obaveštenje jeste da ukoliko plaćate preko PayPala dobijate ekskluzivnih 15% popusta! 

KLIKNI LINK




Naravno čizme preko kolena. Ja ih imam već u sivoj i crnoj boj

i, ali bacila sam pogled i na braon. Ima raznih boja. Još su na popustu KLIK OVDE





Da li vam se dopada moja lista želja? Ostavite mi u komentaru linkove stvari koje ste vi pronašli, volela bih da pogledam ♥


KLIKNI LINK




6 коментара:

  1. Odličan post draga. Moram reci da mi se sve stvarcice sviđaju i čine zanimljive.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako mi se dopadaju stvari koje si izabrala za ovu listu želju. Mnogo mi se dopada haljina. Što se tiče štikli, mislim da bih ih ja uzela u crnoj varijanti er nisam baš neki ljubitelj smeđe ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Great post! Thanks for sharing!
    Follow for follow?
    Mens Shirts Online India

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi se dopadaju stvari koje si izabrala <3

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  5. i like the knee-high boots.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...