8. 10. 2017.

Samolepljivi brus

   Razmišljala sam dugo da li da napišem ovaj post, svi smo čuli za samolepljivi brus, slike su svuda po Instagramu, svi ga hvale, pa sam rešila da i ja kupim jedan kako bih probala da li je zaista tako dobar.



   Potpuno sam se razočarala. Želela sam da napišem ovaj post i biću potpuno iskrena, ovaj brushalter prvo ne drži ništa. Možda devoje koje imaju male grudi, možda njima drži. Moje grudi je samo spljoštilo. Drugo čim sam ga zalepila počeo je sam da se odlepljuje sa strane i kada povučem vezicu (koja bi trebala da približi grudi i da savršenu liniju) odlepi se i ne drži ništa. Ako mogu onako otvoreno da napišem, grudi izgledaju baš ružno. Razmišljala sam dugo da li da napišem ovaj post, svi smo čuli za samolepljivi brus, slike su svuda po Instagramu, svi ga hvale, pa sam rešila da i ja kupim jedan kako bih probala da li je zaista tako dobar.




    Kada sam pokušala da hodam po sobi to je bilo bezveze. Grudi prirodno idu na dole a ovaj brus ih još vuče tako da mi se prizor u ogledalu nije dopadao ni malo. I samo hodanje sa brusom koji se odlepljuje je bilo bolno.



   
   Zatim sam, onako razočarana, rešila da skinem i bacim ga u kantu. Skidanje je bilo izuzetno bolno. Krenula sam da skidam sa obe strane u isto vreme (kao što to rade devojke koje su reklamirale brus). Zabolelo je užasno, skidala sam ga polako i pažljivo. Posle samo 5 minuta nošenja u sobi koža je bila u tačkicama koje možete videti na brusu.



   Stavila sam brus u fioku i zaboravila na njega. Nakon nekog vremena rešila sam da mu dam drugu šansu, stavila sam ga baš kako pokazuju devojke na YT, obukla majicu i otišla do prodavnice. Osećala sam se veoma neprijatno i trudila sam se rukama da pridržavam grudi dok sam osećala bol sa stranje prilikom odlepljivanja. Sve vreme sam se plašila da će se odlepiti skroz pa sam se trudila ga prilepim kad god sam mogla. Čim sam dosla kući (besna) polako sam ga skinula i koža je bila crvena, vrela i puna tačkica. 


   Nikako ne preporučujem ovaj brus. Pogotovo ne ako idete na neku svadbu u svečanim haljinama (devojke ga najčešće zbog toga i kupuju). Ne mogu da zamislim kako bi izgledalo igranje u njemu i kako bih se osećala da ga obučem za neku takvu priliku. Ja sam svoj iskreno bacila. Htela sam samo da napišem post da se ne predjete i vi. Sve izgleda tako super kada ga reklamiraju devojke koje imaju silikone, ali zapravo je potpuno razočaranje. 



Moji linkovi:
Snapchat: dada-kristina


BUSINESS EMAIL- kristina.vujnovic94@gmail.com

15 коментара:

  1. Drago mi je da si objavila ovakav post. Potpuno se slažem sa tobom. Dobila sam prošle godine za rodjendan i odmah sam doživela potpuno razočarenje. Nije mi jasno iz kog razloga ga još uvek hvale.
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Potpisujem sve što si rekla, mada moram da kažem da ne drži ni male grudi, prosto, jedino što se lepi za ovaj silikon je prašina :) Baš šteta, odlična zamisao, ali nekvalitetno odrađeno :)

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Konacno da neko objavi ovakav post! Nadam se da ce posluziti mnogim devojkama koje razmisljaju da ga kupe, imala sam ga i vise mi je muke zadavao nego sto mi je pomogao. Katastrofa!

    Inace, pratim te, nadam se da uzvracas <3

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno na ovom postu, baš sam razmišljala da ga kupim za maturu, ali spasila si me "propasti" haha. Odlična ideja za post i svaka čast na iskrenosti!

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je što si odlučila da ovo podijeliš sa nama. Zahvaljujući ovome postu neću ni pomišljati da ga kupim! Hvala ti na podijeljenom iskustvu ♥

    https://alexanic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam isprobala onaj koji nema pertlicu na sredini već se samo onako zakači kao kopčica mala. Nosila sam ga na maturu celo veče i nije se pomaknuo a grudi drži baš lepo.

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da je neko napokon napisao celu istinu bez silnih lažnih reklama. Hvala i svaka čast.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da si napisala post jer stvarno ima nas dosta koji smo ga planirale uzeti. Naravno, čula sam i ja nekoliko loših iskustava, ali većinom su to bili djevojke i žene koje imaju veće drugi i onda njima nije baš držao, dok na primjer, gledala sam kod nekoliko djevojaka koje su nosile ovaj brus i bio im je odličan, ali su imale maje grudi. Pa sada iskreno ne znam da nije i do toga. Ali kako god, tebi jedno veliko hvala što si podijelila iskustvo sa nama ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam probala, a posle ovog posta ni ne nameravam.

    mimmi-corner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Znala sam da je predobro da bi bilo istinito hahah sve u svemu drago mi je što si svoje mišljenje podijelila s nama. Nakon ovog posta ga definitivno neću poručiti, ni kupiti. Odlična recenzija i fotografije

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  11. Ideja je sama po sebi odlična, ali ako izvedba nije dobra, onda nije bi ideja toliko bitna. Pročitala sam nekoliko negativnih komentara pa zato ja nisam ni uzimala.

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ne znam da li je on loša kopija nekog već postojećeg (a kvalitetnog) brusa, ali sama pomisao da se nešto "lepi" na kožu mi odmah izaziva nelagodu jer tu nema ni disanja pa je jasno zašto je koža tako i odreagovala. I moja bi verovatno bila sva u plihovima i sl.
    Meni leti i ovi "klasični" brusevi sa silikonskom unutrašnjom porub-trakom izazvovu crvenilo posle više sati nošenja.

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala ti što si napisala iskreno mišljenje o ovome. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. I want to try one of those bra...thanks for visit my blog 😉

    ОдговориИзбриши
  15. Its good you post the honest review about this bra,thanks for your guidance.anyone will think before buying this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...