8. 4. 2016.

Bez naslova

   Budim se, gledam na sat 07:49! ŠT..!?! Nisam stigla ni da pomislim nešto. Na poslu treba da sam u 8. Iskačem iz kreveta, navlačim crne helanke i sivu majicu(i da, naravno da sam se smrzla), vezujem čupavu kosu, nemam vremena za češljanje. Pranje zuba i umivanje sam završila u rekordnom roku. Šminka? Jok, najveće naočare za sunce(iako ne vidim nigde sunca), moja voljena crna torba i PIJUU. 





Na poslu šou(ne želim da se prisećam toga) pa da preskočimo tih napetih 8 sati... 16:16 neko misli na mene, idem kući. Peške. Želim malo da prošetam i promućkam moju prepunu glavu, možda nešto ispadne?


Kupila sam čokoladu, 100g i smazala je do kuće(baš zdravo), ali oraspolozila sam se. Uzela sam fotoaparat i slikala. Dobila sam inspiraciju i toliko mi se divnih ideja vrtelo u glavi. Prelepe slike, došla sam kući, prebacila na komp. Imam veliku želju nešto da pišem iiii sve slike su mutne. Totalno mutne! NIŠTA SE NE VIDI?!? 


Dobijam ospice. Počinjem da zelenim u trenutku i suze mi same kreću. Pauza. Skočila sam sa svoje štikla-stolice i uskočila u kadu. Uh, 15 minuta tuširanja preporodi čoveka. Lagano izlazim, puštam muziku na najjače i skačem po sobi. Oblačim trenerku, mućkam 3u1 i sedam za komp. Gasim muziku i pišem. 


Pa možda su sve današnje slike propale ali inspiracija za pisanje je ostala. Hmm još samo da smislim naslov. Našla sam sliku mog skromnog cveća koje sam imala prošle nedelje na stolu. Slika i post nemaju veze sa vezom, ali da ne bude sve crno. Samo pozitivno! Mislim da sam jutros ustala na levu nogu(ne sećam se jer zapravo nisam ustala već skočila). Zašto da se nerviram? Biće bolje sutra. Odoh da gledam YT videe i pijem nesić a vama želim svu sreću ovog sveta i nikako dan kakav je bio moj danas. Hah možda neko i pročita ovaj post :) 


Do sledećeg posta ♥

1 коментар:

  1. Odlican post! Nikome svaki dan nije savrsen,svi smo pretezno u zurbi :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...