5. 4. 2016.

First outfit post

   Zdravo svima! Nadam se da provodite ove divne dane u prirodi, a ne kao ja za kompom 00-24. Nisam od onih koji vole da se slikaju niti preterano pratim modu. Više volim da sam u ulozi fotografa,takodje više volim da kupujem na sniženjima,kada ta moda već prodje. Ali evo jedan outfit post(ako mogu tako da nazovem), moj prvi.





 Slike su sa svadbe. Kosu i šminku sam radila sama. Haljinu sam kupila u butiku u Žarkovu(naravno crna, moja omiljena). Cipelice sa vrtoglavo visokom štiklom, ali iznenadjujuće udobne sam poručila na fejsbuku(stranica ''Ženska obuća Mirijevo''). Od nakita samo prabakin prsten i mamin lančić, ne volim mnogo nakita. U haljinu sam se zaljubila na prvi pogled, mada sam je skratila, bila je malo ispod kolena.








   Iskreno se nadam da vam se post dopada, ostavite komentar, zanima me vaše mišljenje o ovakvim postovima.
   Ukoliko vas zanima nešto više o kosi, šminci, mojim dnevnim outfitima takodje ostavite komentar. 


Veliki pozdrav, do sledećeg posta!


2 коментара:

  1. Shawner116.4.16. 22:15

    WOW!! That is such a beautiful dress!! It fits your lovely figure quite nicely! :) You look gorgeous love and your legs are amazing!! Very nice photos!!

    ОдговориИзбриши
  2. such a prettttttyyyyyyyyyyyy girl !!!
    kiss kiss

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...